Kako ubrzati metabolizam

Objavljeno 31.08.2017. u kategoriji Zdravlje, Zdrava hrana

Metabolizam se provjereno sam počinje usporaviti svako desetljeće nakon navršene dvadesete godine, a to je i vrijeme kada se ljudi prestanu toliko baviti sportom. Tada počinje borba s dijetama koja najčešće ne vodi nikamo.

Kako ubrzati metabolizam

Foto: bigstockphoto.com

Naime, tijelo prepoznaje kada ste na dijeti i neće natjerati vaš metabolizam da zbog toga brže radi već će se samo prilagoditi na neko vrijeme. Ne vodi nikamo, ali ako naučite kako, kada i u kojim količinama jesti, vaša nova “dijeta” postat će vaš novi način prehrane i postati rutina.

Doručak bi trebao postati najvažniji dio dana i najobilniji obrok jer će razbuditi vaš metabolizam. Ipak, on ne smije biti samo nešto na brzinu iz pekarnice dok žurite na posao ili fakultet. Proteini su ključni, a najbolji odabir bi bila konzervirana riba poput tune (najbolje u biljnom ulju), kajgana ili žitarice s mlijekom ili jogurtom. Kroz dan, preporuča se više manjih obroka. Popijte često i zeleni čaj, alkohol svedite na neki minimum, pijte puno vode, kada jedete povrće ne odbacujte gorku hranu, ribe poput lososa trebali bi više biti na vašem popisu, umjesto slatkiša jedite voće (i orašasto, ali u manjim količinama). Najviše od svega deblja masna i pržena hrana, ali to ne znači da se meso mora izbaciti iz menija. Ubrzati svoj metabolizam i smršaviti nemoguće je ako ne počnete vježbati svaki dan. Kako je jutro najvažniji dio dana, trebali bi ga iskoristiti za neku tjelovježbu. Na kraju, vaš metabolizam bolje će raditi ako i spavate više pa se ostavite kasnog gledanja televizije.