Facebook - kako je nastala najpopularnija društvena mreža

Objavljeno 06.05.2011. u kategoriji Tehnologija,

Ovo je zasigurno najpoznatija društvena mreža u svijetu. Iako je MySpace iznad njega, o Facebooku se ipak više priča, čita i razgovara. Njegov broj obožavatelja konstantno se povećava, a danas broji preko 500 milijuna korisnika.

Facebook - kako je nastala najpopularnija društvena mreža

Foto: psylum

Možda neki ni ne znaju kako je nastao Facebook pa ćemo mi na ovaj način opisati kako je krenuo i taj put.

Društvena mreža Facebook pokrenuta je 2004. godine, a pokrenuo ju je Mark Zuckerberg. Tadašnji student Harvarda tu mrežu namijenio je samo svojim kolegama studentima, ali kako je mreža rasla i postajala sve popularnija proširila se i na ostala sveučilišta, Yale, Stanford, Columbia i slično, a potom je okružila i cijeli svijet.

Zamisao cijele te društvene mreže je bilo povezivanje ljudi koji se već znaju, dok su druge mreže služile više za upoznavanje. Prvotno je Facebook služio i za ocjenjivanje fizičke privlačnosti drugih, a i sami znamo što se od svega toga razvilo do danas.

Bitno je istaknuti da se obratila pozornost na privatnost korisnika, što bi značilo da se pomoću postavki u profilu može odabrati s kojim ljudima ćete dijeliti svoje informacije. Nepoznate osobe nikako ne mogu doći do vaših fotografija, osobnih informacija što je zapravo pozitivna stvar.

Znamo već da rijetko tko danas nema profil na Facebooku, ali isto tako znamo da oni koji imaju profil svaki dan vise na njemu i po nekoliko sati. Najveći problem kod ove društvene mreže je zasigurno ovisnost. Bilo je čak i slučajeva gdje su zbog Facebooka ljudi zaboravljali na svoje prijatelje s kojima su se družili na kavi ili izlazili, neki su ljudi prekinuli u potpunosti svoje neke obaveze, a to zaista može biti veliki problem. Nadamo se da vi niste u toj skupini.

Iako mislimo kako je Facebook odlična stvar za povezivanje s ljudima koje možda ne možemo vidjeti često, uvijek možemo saznati novosti o svojim prijateljima, gdje su bili, što su radili, a da pritom nismo niti razgovarali s njima, znači u toku smo što se tiće svega. Bez obzira na to, naš savjet je da se družite sa svojim prijateljima, izlazite, razgovarajte uživo s nekim, a ne preko chata i tek onda objavite gdje ste bili i s kim. Mi smo definitivno u onom krugu obožavatelja Facebooka sa one dobre strane, volimo pisati po zidovima, objavljivati poveznice, chatati, ali nikako ne zaboravljamo druženje i izvan kuće ili stana i daleko od kompjutera. Ono što je Mark Zuckerberg napravio, za to mu dajemo sve pohvale i nadamo se da će se Facebook i dalje razvijati i prikupljati svoje fanove.

Tagovi: mark zuckerberg, facebook